Bekijk ons laatste succesverhaal
Succesvolle funding campagne
Fastned
Fastned is Europa’s grootste snellaadbedrijf, met snellaadpalen op de gunstigste plekken Europa. Om deze duurzame snellaadstations te kunnen bouwen geeft Fastned obligaties uit. De taak aan Whello om potentiële investeerders te vertellen over deze mooie kans. Het doel? €15 miljoen voor Fastned. Het resultaat? €30 miljoen.

Andere online marketing voorbeelden
filter op een specifiek vakgebied

Awareness campagne voor Jumbo Hockey
Branding, Content, Ecommerce, Social media
Jumbo is natuurlijk bekend van hun supermarkten. Daarnaast was de Jumbo Golf tak ook flink gegroeid. Tijd om Jumbo Hockey net zo groot te maken. Dat deden we met brand awareness campagnes.
Meer details
10k+ downloads voor parkeerapp Vicky
App marketing
Vicky is een nieuwe generatie parkeerapp. We hebben dit merk helpen opzetten en laten groeien met alles wat je kunt bedenken. Van branding en website tot rendabele app download campagnes.
Meer details
Van merkverhaal naar campagnes voor Muné
Branding, Content, Design, Ecommerce, Social media, Webshop
Wat als je iedere week opnieuw tijd en frustraties kunt besparen dankzij één slim luxeproduct? Muné brengt vernieuwing op de markt met een dekbedovertrek met rits.
Meer details
+180% SEO traffic voor goede doel AFIP
Branding, Design, SEO, Website
Stichting AFIP verbindt onderzoekers en patiënten met de hartritmestoornis boezemfibrilleren. Aan Whello de opdracht dit door te vertalen naar passende branding en een interactieve website.
Meer details
Jongeren werven voor L1NDA
Content, Design, Recruitment marketing, Social media
Jongeren werven voor een horecaplatform? Dat deden we door in te spelen op de belangrijkste drijfveren; vrijheid, zelfstandigheid, gezelligheid en een goed salaris. Een combinatie van video, banners en social campagnes.
Meer details
+28% organische bezoekers voor Maandag
Content, Recruitment marketing, SEO
Shinen in de zoekmachines voor detacheringsbureau Maandag. Dit mooie merk detacheert professionals in het onderwijs, de zorg en bij de overheid. In 12 maanden steeg het aantal organische bezoekers met 28%.
Meer details
Internationale expansie voor CowManager
B2B marketing, SEA, SEO, Social media
Met de software en sensoren van CowManager kunnen melkveehouders hun koeien 24/7 monitoren. De sensor en bijbehorende app wordt door de media zelfs neergezet als de Fitbit voor koeien.
Meer details
#1 Google ranking voor JUSTIN Recruitment
Design, Recruitment marketing
JUSTIN Recruitment wilde hét recruitmentbureau worden voor young professionals. Samen zijn we aan de slag gegaan met de visuele identiteit en tone of voice die zouden aanslaan bij de doelgroep.
Meer details
B2B webshop voor Groenendijk Licht
B2B marketing, Design, Ecommerce, SEO, Webshop, Website
Groenendijk Licht is zo’n merk dat de hele kamer oplicht als het binnenstapt - figuurlijk dan. Wij werden in ieder geval heel blij van hun vraag om een grote B2B-webshop voor ze te bouwen.
Meer details
Volle klaslokalen voor de Hogeschool van Amsterdam
Social media
Ondernemers weer in de schoolbanken trekken was het doel. Het probleem is alleen: dat weten deze doelgroepen onvoldoende. Daar bracht Whello verandering in met een pakkende social campagne.
Meer details
€30 miljoen funding voor Fastned
Content, Design, Marketing automation, Social media
Fastned is Europa’s grootste snellaadbedrijf. Om deze duurzame snellaadstations te kunnen bouwen, geeft Fastned obligaties uit. De taak aan Whello om potentiële investeerders te bereiken met campagnes.
Meer details
Prijswinnend webdesign voor WomenWin
Content, Design, Website
In 2006 begonnen als visionair project van twee vrouwen die het opviel dat er zo weinig aandacht was voor sport voor meisjes. Fast forward naar 2022: Door Women Win kunnen miljoenen meisjes wereldwijd veilig sporten.
Meer details
